spoooooky?

Okej, how sick is this? Här har jag försökt få möjlighet att läsa Hitomi Kaneharas Snakes and earrings under en längre tid och det har visat sig stört omöjligt att få tag på bokjäveln genom de vanliga kanalerna. Den står som "TILLGÄNGLIG" på högskolebiblioteket men den finns inte där, antingen snodd eller borttappad och det vet ju alla att en bok som inte står där den ska på biblioteket är omöjlig att få tag på, jag har varit och tittat efter den 5-6 gånger och den_finns_inte. Stadsbiblioteket hade den också "TILLGÄNGLIG" men tji fick jag när jag försökte beställa den till mitt stadsdelsbibliotek, plötsligt "SAKNAS" den och går ej att låna. Jaha, då beställer jag den väl från adlibris då, tänkte jag, och det verkade först som om det skulle kunna gå för sig men så fick jag oväntat ett mejl om att den avbeställts från min order, den är nu "Tillfälligt slut".


Det är lite som om universum försöker att säga mig någonting här tycker jag, typ Läs inte Hitomi Kaneharas bok Snakes and Earrings!

Jaha, men då gör jag väl inte det då. *Klickar hem Autofiction istället.* (Skulle inte förvåna mig särskilt mycket alls om den helt plötsligt visar sig vara "Tillfälligt slut".)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0