another one bites the dust

Ja men jag vet, jag sa ju att jag inte skulle läsa fler självbiografiska böcker av kvinnor med psykiska diagnoser men det ser ut som att det löftet kommer att bli svårt att hålla (fula ovanor är ju som känt svåra att bryta, jfr. nikotin). Jag kommer helt klart att bli tvungen att läsa Ann Heberleins nya bok när den kommer.

Jag vet i och för sig inte om jag egentligen ens gillar Ann Heberlein. Jag tyckte inte om hennes recension av Katrine Kielos Våldtäkt och Romantik i våras, så mycket kan jag säga. 
 
Någon som jag däremot vet att jag tycker om är José Saramago! Honom ska jag läsa nu. Och så ska jag dricka lite glögg. Och försöka att förtränga att jag har terminstenta i juridik om bara några veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0